Hipphipp Hurra....8/4-2o11

...för mig idag.... 26 år..tänk va tiden går..!
känns ingenting speciellt..en helt vanlig dag..
älskling sa ingenting imorses heller..tror han glömt..men det gör ingenting..jag är ingenting att fira ändå.
ska strax äta lite mysig frukost med william..
sen vet jag inte vad vi ska hitta på..vädret är sådär idag..(suprice)...vem vet kanske en sväng till lekparken..elller oxå bara stanna inne och mysa framför en film eller något..!

Jag har kommit underfunn med att jag alldeles för sällan visar eller säger till min älskling hur mkt jag verkligen älskar honom....i lördags efter olyckan fick man sig en liten tankeställare..men så börja vi bråka strax efter igen..nu är jag trött på att bråka..man vet aldrig när livet tar slut..ta istället vara på varneda sekund tillsammans..idag när mitt hjärta kommer hem från jobbet,ska jag ge honom en stor varm kram,en kyss och säga : jag älskar dig.. sen bara ha en väldigt mysig fredagskväll <3

puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0