(tillbaks igen) 6/4-2o11

Hur många år sen är det nu..?...3-4??..
vilket fall så fik jag idag för mig att börja blogga igen..ganska skönt..skriva av sig lite då & då :)

har varit en hektiskt vecka (läs förra).. Syster och käresta var på besök! blev Gällstad,Borås och mysiga hemmakvällar.. :) fram tills lördagen...vi töser var inne i stan och shoppade..då jag får ett samtal från Micke (<3)..han var på väg in till akuten :( kraschat med motorcyklen...änglavakt denna gång..tacka gudarna för det!!

Ledig denna veckan..jag far till Gbg på söndag..då är det 1 veckas jobb som hägrar på Move&Walk,.
blandade känslor..gött att ha gjort veckan när den väl är avklarad..fina siffror på lönelappen..MEN va det är jobbigt att vara ifrån sina grabbar söndag-fredag :( när jag väl är hemkommen igen så har jag en veckas ledigt igen sen börjar jobbet som vanligt igen..ska bli skönt..fast jag hade ju så gärna haft en mån-fre-jobb 7-16--vilken dröm!!!
nu ska jag banne mig hitta ett!

Over'n'out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0